Schade-, verkeerde-, of ontbrekend product melden

Als je een artikel bij ons koopt, mag je ervan uitgaan dat deze helemaal naar wens is. Helaas kan het voorkomen dat er iets niet klopt aan je bestelling. In dit geval meld je de fout binnen 7 dagen bij ons na levering, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Lees hieronder hoe je een  schade, verkeerd of ontbrekend product aanmeldt.

stappen

  1. Meld je schade, verkeerde, of ontbrekende product

    Je kan heel makkelijk een melding maken van een fout in de bestelling. Ga naar je bestellingen overzicht in ‘mijn account’. Heb je geen account? Maak deze dan hier aan zodat je al je bestellingen in één overzicht kunt bekijken en je ook schade, verkeerde of ontbrekende product kunt melden.

  2. Je melding indienen

    Na ontvangst van je melding gaan we deze beoordelen

  3. Een terugkoppeling

    Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een terugkoppeling van ons

Let op: om in aanmerking te komen voor schadevergoeding mag de plaat nog niet gemonteerd of verwerkt zijn. Bewaar ook je platen en verpakking.