Is je artikel beschadigd bezorgd? Meld je schade dan zo snel mogelijk bij ons, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Lees hieronder hoe je schade aanmeldt.
Informatie over je beschadigde product
Mail onze klantenservice informatie over je beschadigde plaat met 3 duidelijke foto’s. Zo kunnen we achterhalen of het om transportschade gaat of dat de verpakking van jouw bestelling niet voldeed. Daarnaast helpen foto’s ons om te zien wat er precies beschadigd is, zodat we je een passende oplossing kunnen aanbieden.
Dit hebben we nodig:
- Een foto van de totale verpakking (incl. frame als die eromheen zit), waarop de plek van de schade goed zichtbaar is.
- Een overzichtsfoto van de beschadigde plaat – zorg dat de productsticker goed leesbaar is.
- Een detailfoto van de schade.
Let op: om in aanmerking te komen voor schadevergoeding moet je de schade binnen 7 dagen na bezorging bij ons melden. De plaat mag nog niet gemonteerd of verwerkt zijn.