Ondanks de Coronacrisis kun je nog steeds bij ons terecht.
  • Ruime voorraad
  • Verzending binnen 1-5 werkdagen

Informatie over onze service als gevolg van het coronavirus (COVID-19)

Gepubliceerd op: 10 april 2020 om 11:22 uur 

Ook wij volgen de ontwikkeling rond het coronavirus op de voet. We vinden het belangrijk om de adviezen van het RIVM goed op te volgen en je hierover te informeren. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates.

Bereikbaarheid klantenservice
Omdat onze klantenservice momenteel vanuit huis werkt, zijn ze telefonisch beperkt bereikbaar. Heb je vragen? Stuur ze dan per mail naar de klantenservice. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Voorraad
We hebben op dit moment genoeg plaatmateriaal op voorraad. In de zagerij worden alle bestellingen binnen 1-5 werkdagen geproduceerd en klaargezet voor verzending. Doordat we een tendens zien van zeer grote bestellingen, kan het zijn dat er een tekort ontstaat. Hierdoor kunnen de inkoopprijzen stijgen en daarmee ook onze webshopprijzen. We vragen je begrip hiervoor.

Levertijden
Door overbelasting van ons logistieke netwerk, is het mogelijk dat je bestelling later bezorgd wordt dan dat je van ons gewend bent. De verwachte levertijd ligt nu tussen de 2-7 werkdagen. De levertijden die vermeld staan op de productpagina’s zijn altijd actueel.

De bezorging
Het virus kan niet worden overgedragen via pakketten. Daarom bezorgen we onze producten nog steeds tot aan je voordeur. We doen dit zoveel mogelijk ‘contactloos’. Dit betekent dat de bezorger zoals gewoonlijk bij je aanbelt en op gepaste afstand wacht totdat je de deur opent. Moet er voor je pakket getekend worden? Vraag de bezorger dan om dit te doen. Zo vermijden we hand-op-handcontact.

Onze logistieke partners bezorgen momenteel niet op zakelijke adressen, tenzij het om een ziekenhuis, huisartsenpost, apotheek of supermarkt gaat. Laat je bestelling daarom op een privéadres bezorgen en voorkom dat je pakket door de bezorger geretourneerd wordt. 

Neerzettoestemming
Wordt je pakket via DPD bezorgd? Dan kun je via je eigen tablet of telefoon akkoord geven voor ontvangst via de Predict service. Ook kun je tot 30 minuten voor bezorging via de Predict service een neerzettoestemming te geven. Hiermee is tekenen op de scanner niet nodig en bezorgt de chauffeur je bestelling op een door jou aangegeven plaats. Zodra het pakket hier is neergezet, ontvang je hierover automatisch bericht.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Doordat we met een automatisch systeem werken, is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit geven we ook aan op de afrekenpagina.

Offertes
Vanwege grote drukte en beperkte capaciteit is het op dit moment niet mogelijk om maatwerk offertes aan te vragen. Je kunt enkel direct via onze webshop bestellen.

 

  Gratis op maat
  Binnen 48 uur geleverd
  Hoogwaardige kwaliteit
  Deskundig advies
  Groot assortiment

Klantbeoordelingen