Informatie over onze service als gevolg van het coronavirus (COVID-19)

Gepubliceerd op: 11 juni 2020 om 13:58 uur 

Ook wij volgen de ontwikkeling rond het coronavirus op de voet. We vinden het belangrijk om de adviezen van het RIVM goed op te volgen en je hierover te informeren. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates.

Bereikbaarheid klantenservice
Omdat onze klantenservice momenteel vanuit huis werkt, zijn ze telefonisch beperkt bereikbaar. Heb je vragen? Stuur ze dan per mail naar de klantenservice. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Voorraad
Vanwege de coronacrisis is de vraag naar plexiglas en polycarbonaat momenteel enorm. Bekijk de productpagina voor de actuele voorraad. In de zagerij worden alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen geproduceerd en klaargezet voor verzending. Doordat we een tendens zien van zeer grote bestellingen, kan het zijn dat er een tekort ontstaat. Hierdoor kunnen de inkoopprijzen stijgen en daarmee ook onze webshopprijzen. We vragen je begrip hiervoor.

Levertijden
Alle bestellingen die wij ontvangen zijn binnen 1 tot 3 werkdagen gereed voor verzending. De levertijden die vermeld staan op de productpagina’s zijn altijd actueel. Door overbelasting van het logistieke netwerk binnen Nederland, is het mogelijk dat je bestelling later bezorgd wordt dan dat je van ons gewend bent.

De bezorging
Het virus kan niet worden overgedragen via pakketten. Daarom bezorgen we onze producten nog steeds tot aan je voordeur. We doen dit zoveel mogelijk ‘contactloos’. Dit betekent dat de bezorger zoals gewoonlijk bij je aanbelt en op gepaste afstand wacht totdat je de deur opent. Moet er voor je pakket getekend worden? Vraag de bezorger dan om dit te doen. Zo vermijden we hand-op-handcontact.

Neerzettoestemming
Wordt je pakket via DPD bezorgd? Dan kun je via je eigen tablet of telefoon akkoord geven voor ontvangst via de Predict service. Ook kun je tot 30 minuten voor bezorging via de Predict service een neerzettoestemming te geven. Hiermee is tekenen op de scanner niet nodig en bezorgt de chauffeur je bestelling op een door jou aangegeven plaats. Zodra het pakket hier is neergezet, ontvang je hierover automatisch bericht.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Doordat we met een automatisch systeem werken, is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit geven we ook aan op de afrekenpagina.