Het is alleen mogelijk om zelf een order te annuleren wanneer je al een account hebt, en als de bestelling nog niet op maat gezaagd is. Wil je een (deel van een) bestelling annuleren, klik dan bij “Mijn account” op “Bestellingen”, en plaats een annulering als dit nog mogelijk is.
Aangezien we maatwerk leveren, kunnen we bestellingen achteraf niet meer aanpassen. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt deze namelijk automatisch doorgestuurd naar onze zagerij. Daar worden de platen vrijwel direct op maat gezaagd en klaargezet voor verzending. Voor het missende item zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst is deze achteraf niet meer te wijzigen. Zodra je bestelling is geplaatst wordt deze namelijk automatisch doorgestuurd naar onze zagerij. Daar wordt je bestelling vrijwel direct op maat gezaagd en klaargezet voor verzending.
Houd er rekening mee dat je alleen de producten die niet op maat gemaakt zijn – dus toebehoren – kunt retourneren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Als je een product wilt retourneren, neem dan contact met ons op. Na ontvangst en controle zullen wij je een creditfactuur sturen en het bedrag retourneren exclusief verzendkosten. Bij op maat gemaakte producten en samples is dit helaas niet mogelijk. Onze toebehoren zijn dus wel te retourneren.
Als je een product wilt retourneren neem dan contact met ons op. Na ontvangst en controle zullen wij je een creditfactuur sturen en het bedrag retourneren exclusief verzendkosten. Bij op maat gemaakte producten is dit helaas niet mogelijk.
Nadat wij je retour in goede orde hebben ontvangen, vergoeden wij de kosten van het geretourneerde artikel. Het verwerken van een retour duurt doorgaans 14 dagen.
Het is belangrijk dat je aangeeft welke items retour komen en dat deze onbeschadigd en in goede staat worden teruggestuurd onder vermelding van het ordernummer. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Alleen toebehoren kunnen geretourneerd worden.