Hallo!
Betalen
-
Je kan bij Kunststofplatenshop.nl veilig betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- Creditcard (Visa, Mastercard en Maestro)
- Bankoverschrijving
- Apple Pay
- Bancontact/Mistercash
- PayPal
- Achteraf betalen met Sprinque (alleen zakelijke klanten)
-
Onze zakelijke klanten kunnen achteraf betalen met de betaalmethode van Sprinque. Voor particuliere klanten is achteraf betalen nóg niet mogelijk.
-
Wanneer je voor de betaalmethode “Bankoverschrijving” kiest, krijg je het IBAN- en referentienummer van onze betalingsprovider Mollie Payments te zien. Je kan op deze manier het te betalen bedrag overmaken met het juiste IBAN- en referentienummer. Het is niet mogelijk om de betaling direct naar Kunststofplatenshop over te maken of naar het IBAN-nummer van Mollie Payments zonder referentienummer. Selecteer dus bij het afrekenen de betaalmethode “Bankoverschrijving” en volg de stappen die worden getoond.
-
Het betaalkenmerk is belangrijk voor de herkenning van je bankoverschrijving. Als je betaling niet kan worden herkend omdat je geen of een onjuist betaalkenmerk hebt ingevoerd wordt je betaling binnen 2 tot 3 dagen geretourneerd.
-
Zodra je je bestelling hebt ontvangen sturen we de factuur via de e-mail toe, de factuur voldoet aan de wettelijke eisen. Je kan daarnaast in je account al je facturen terugvinden.
-
Ja, het is mogelijk om je eigen referentie / PO-nummer aan de factuur toe te voegen. Dit doe je bij het invulveld “Referentie / PO-nummer” op de afrekenpagina.
-
Mollie Payments is onze betalingsprovider. Mollie Payments handelt de betalingstransacties voor ons af, zodat wij de bestelde goederen na betaling nog sneller kunnen leveren. LET OP HET VOLGENDE: Als je via de betaalmethode “Bankoverboeking” de betaling wilt voldoen, vermeld dan altijd het referentienummer van de bestelling bij de betaling. Anders weet Mollie Payments niet voor welke bestelling je een betaling doet.
-
Nadat je je winkelwagentje hebt gevuld met jouw producten naar keuze, klik je op “Doorgaan naar afrekenen”. Als je al klant bent, hoef je geen gegevens voor de factuur in te voeren omdat deze automatisch worden ingevuld. Als je nog geen klant bent, vul je de gegevens (in ieder geval die met het rode sterretje) in. Nu kies je de betaalmethode “Bankoverboeking”. Vink hierna de onderstaande vakjes aan wanneer je hiermee akkoord bent. Beide vakjes dienen aangekruist te zijn om verder te gaan met bestellen. Klik hierna op de button “Betalen”. Nu ga je naar de pagina waar je het rekeningnummer treft voor het bestellen. Ook vind je hier een betaalkenmerk. Deze is zéér belangrijk. Zonder dit kenmerk kan onze betaalprovider Mollie Payments jouw bestelling namelijk niet aan je betaling linken en weten we niet waarvoor je hebt betaald. Neem dit betaalkenmerk dan ook exact over, met streepjes en al, en voer deze in als betaalkenmerk van de overboeking of plaats het simpelweg in de omschrijving.
-
Zodra je betaling bij ons is verwerkt, ontvang je een betaalbevestiging via de mail. Daarnaast staat na betaling de betaalbevestiging onderaan de factuur.
-
Natuurlijk, dit is mogelijk. Je kan controleren of wij de betaling hebben ontvangen via onze betalingsprovider, Mollie Payments. Klik op de volgende link: https://www.mollie.com/nl/consumers. Natuurlijk ontvang je ook een e-mail als wij de betaling in goede orde hebben ontvangen.
-
Als de termijn voor betaling per bankoverschrijving is verstreken, wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Je moet hierna een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
-
Wat vervelend dat je betaling is mislukt of geweigerd. Om je bestelling alsnog te voltooien raden we je aan om het nog een keer te proberen, of een andere betaalmethode te gebruiken. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Heb je nog vragen?
Bel ons 085 732 58 00
Mail ons info@kunststofplatenshop.nl