Als je plaat beschadigd bezorgd is gaan we dit natuurlijk voor je oplossen. Gooi de verpakking niet weg, maar bekijk de instructies voor schade aanmelden op: kunststofplatenshop.nl/schade.
Soms wordt een bestelling in meerdere pakketten geleverd. In dat geval heb je van ieder pakket een Track & Trace-link ontvangen waarmee je de zendingen kan volgen. Mocht er toch nog iets ontbreken, neem dan contact op met de klantenservice.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat alle platen altijd ruim voldoende op voorraad zijn. De voorraad wordt op de productpagina’s aangegeven. Mocht het toch voorkomen dat de voorraad om wat voor reden dan ook niet toereikend is, dan bieden wij allereerst onze excuses aan voor het ongemak, en houden we je op de hoogte via e-mail.
We vinden het erg belangrijk dat onze bestellingen correct en onbeschadigd geleverd worden. Door middel van foto’s hopen we de oorzaak van de beschadigingen te kunnen achterhalen. Zo kunnen wij onze leveringen blijven optimaliseren.
Het kan zijn dat de order bij een Parcel Shop geleverd was. Als de zending niet binnen 7 dagen opgehaald wordt, wordt deze teruggestuurd. Het kan ook zijn dat de adresgegevens niet kloppen. Neem contact op met de klantenservice zodat we samen kunnen kijken waarom de zending retour gestuurd is en we de zending z.s.m. opnieuw kunnen versturen.
Onze artikelen hebben standaard een garantie van zes maanden. Voor meer informatie verwijzen we je naar de Algemene Voorwaarden en de productomschrijving.